دنیای اقتصاد | نرخ آهن آلات ، نرخ ارز

دنیای اقتصاد | نرخ آهن آلات ، نرخ ارز
پیوندها
  • ۰
  • ۰

روند روبه رشد استفاده از تیرآهن بال پهن در ساختمان سازی

با افزایش قیمت سکه و ارز از اوایل هفته جاری تاکنون، قیمت تیرآهن اصفهان و قیمت میلگرد وارد فاز جدید افزایشی شدند. در بورس کالا طی چند روزه گذشته سبدهای کالایی جذابی از جمله میلگرد وتیرآهن اصفهان و آهن اسفنجی سیرجان عرضه گردید.میلگرد اصفهان با حجم 4900 تن با قیمت 2960 تومان پیشنهاد گردید که با رقابت 10 درصدی با قیمت 3250 تومان  مورد معامله قرار گرفت.

قیمت  پایه تیرآهن بال پهن ذوبی 3100 تومان اعلام گردید که  با وجود افزایش تقاضا  و رقابت برای این محصول به میزان 109 تومان افزایش یافت و به قیمت 3209 تومان رسید. به نظر میرسد تیرآهن بال پهن آرام آرام در ساختمان سازی  به عنوان مقطعی نورد شده واستاندارد جا افتاده و از این به بعد از آن  نسبت به مقاطع حاصل از ورق بیشتر استفاده گردد. البته لازم است که فولادسازانی مانند ذوب آهن اصفهان نیز در نظر داشته باشند که ترکیب متنوعی از سایزهای آن را به بازار مصرفی عرضه نمایند.

قیمت میلگرد میانه

میچینگ ورق فولاد مبارکه در بورس کالا طی روزهای اخیر

در حال حاضر با نگاهی به قیمت ها معاملاتی در بورس کالا به این نتیجه خواهیم رسید که قیمت میلگرد و تیرآهن رو به رشد بوده و روند صعودی خواهد داشت . البته از نظر فعالان بازار بهتر است در چنین شرایطی از ایجاد جو منفی پرهیز نموده و اجازه دهیم تا بازار روند منطقی خود را سیر نماید.قیمت پایه آهن اسفنجی سیرجان به میزان 1195 اعلام گردید که  در اثر رقابت با 119 تومان افزایش به قیمت 1314 تومان  مورد معامله قرار گرفت.

فولاد مبارکه در اواسط هفته جاری میچینگ ورق به میزان 38925 تن  در بورس کالا  داشت که شامل۱۴۲۵۳ تن ورق گرم B،۵۰۰۹ تن ورق گرم C،۱۵۸۶۶ تن ورق سرد B،۱۷۳۷ تن ورق گالوانیزه و۲۰۶۰ تن ورق قلع اندود بود. درهمین روز  در بورس کالا آهن اسفنجی سیرجان و میلگرد و تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز عرضه گردید.

قیمت توری حصاری

بررسی معاملات فولادی  بورس کالا در اوایل هفته جاری 

در روز یکشنبه قیمت پایه تختالC خوزستان فولاد معادل ۲۳,۴۰۰ ریال بود که با شکل گیری 10 درصد رقابت ، با قیمت ۲۵,۷۴۰ ریال معامله گردید.

قیمت پایه مس مفتول شرکت ملی صنایع مس ایران با تناژ ۱۰۰۰ تن ۲۷۸,۰۹۰ ریال اعلام گردید که نسبت به قیمت پایه قبلی  28/7 درصد افت داشت و با 10 درصد رقابت به میزان  ۳۰۵,۸۹۹ ریال مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان ۲۰۰۰ تن ۲۶۸,۶۲۳ ریال اعلام شد که نسبت به قیمت پایه قبلی 56/7 درصد کاهش داشت و با 1 درصد رقابت به قیمت ۲۹۵,۴۸۵ ریال معامله شد.

قیمت پایه آهن اسفنجی فولاد سیرجان به میزان 5000 تن  ۱۱,۹۵۰ ریال اعلام شد که نسبت به قیمت قبلی ثابت بوده و با رقابت 10 درصد  به نرخ ۱۳,۱۴۵ ریال رسید.

قیمت میلگرد میانه
  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • مهران بابایی

قیمت میلگرد میانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی